Někteří prodavači současnosti jsou totiž svým mobilním telefonem natolik ovládání, že kdykoliv zazní jeho hlasité volání, všeho nechají a přesvědčeni o své důležitosti a nepostradatelnosti se otočí k přítomnému zákazníkovi zády a stisknou špatné tlačítko.
To zelené.
Protože volající neviditelná bytost je určitě ve strašném nebezpečí a potřebuje neodkladnou pomoc, už nikdy nebude v dosahu jakéhokoliv telefonu, jeho telefoní číslo se okamžitě vymaže z paměti prodavačova přístroje ... prostě odmítnutý hovor by byl navždy ztracen a co kdyby to náhodou volal ten milionový obchod a on o něj příjde?!
Co na tom, že je to manželka, která volá jen proto, aby mu sdělila jaký je pitomec, že zase neudělal to, co mu ráno nakázala.
Proč bych měl být důležitý já, ten reálný zákazník, který si dal tu námahu a z přehrše obchodů si vybral právě ten jeho, vyrazil k němu na návštěvu přes celé město a rozhodnul se přemístit své peníze do jeho kapsy?
Už jsem přeci zde, tak si rád počkám, než se ten DEBIL vypovídá a pak se s neslyšnou omluvou, zamumlanou pod vousy, natáhne pro mé peníze.
Pochopil bych to jednou ... pochopil bych to podruhé ... ale pokud se mi to stává pravidelně (párkrát do měsíce), začinám si už i o sobě myslet, že jsem nenapravitelný idiot.
Idiot proto, že i po své zkušenosti s ním, zas a znova otevřu dveře toho jeho krámu, kde hned mezi dveřmi slyším neodbytné vyzvánění jeho namyšleného a netaktního ega ...
Ilustrace: Učebnice pro prodavače, převzato od Železářství U Rotta
3 komentáře:
jop, toto je obdobný prípad predavačiek na ktoré musíš celú večnosť čakať pri kase, pokiaľ sa vykecajú s kolegyňou a uráči sa im prísť ti nablokovať tovar.... svet je divný.
Co se to děje, že lidem nezáleží na tom, jestli je zákazník spokojený? Co se to děje, že je každý přesvědčen o své dokonalosti? Nechápu to a nechci v tom žít. Kam mám utéct, abych se tomu vyhla?
Tak nikdy nevíš, jestli manželka není despota a když jí ten telefon do třetího zazvonění nezvedne, tak ho doma čeká výprask.
Okomentovat